İğne Oyası Havlu Kenarı

havlu kenarıhavlu kenarı


İğne oyası ve mekik işlerinin bir arada yapıldığı bir örneği sizlerle paylaşmak istedim. Orta kısmı simli ip ile mekik yapılmış etrafında ise iğne oyası delik işi yapılmış. Son olarak ta simli ip ile çerçeve yapılmış. Ben mekik işini bilmiyorum çok hoşuma gitmesine rağmen öğrenmeye fırsatım olmadı. Bu mekik işleri hazır olarak satılıyor adet olarak alabiliyorsunuz. İğne oyası biliyorsanız bu şekilde de yapabilirsiniz. Ben bilmediğim için bakmakla yetiniyorum ve yapabilenler içinde yayınlıyorum. Geçen yıl bu modeli 35 tl  ye satıyorlardı. Herhalde çok fiyat farkı olmamıştır. En azından yakın fiyatlar da olabilir. Tam çeyizlik bir model. Böyle süslü havluları özellikle misafirlerime çıkarmayı çok seviyorum. Bazıları yazık bunlara ne gerek var dese de bence misafirinize verdiğiniz önemi de gösteriyor.


Yorumlar